Skip to content
Asiakaspalvelu 03 311 715

Anna meille palautetta

Palautteesi on meille tärkeää ja auttaa meitä kehittämään palveluitamme. Voit antaa meille palautetta täyttämällä sähköisen palautelomakkeen alla olevasta linkistä.

Huomioithan, että palautelomakkeeseen ei saa laittaa henkilötunnusta tai muuta luottamuksellista tietoa sinun tai toisen henkilön hoidosta. Tietosuojasyistä emme voi vastata henkilökohtaista hoitoasi koskeviin kysymyksiin palautejärjestelmän kautta. Otathan näissä tapauksissa yhteyttä asiakaspalveluumme p. 03 311 715.

Coxan palautelomake (linkki)

 

Voit antaa palautetta muullakin tavalla

  • Kerro palaute työntekijöille siinä yksikössä, jossa sinä tai läheisesti olette asioineet.
  • Täytä palautelomake palvelupaikoissamme.
  • Vastaa kohdennettuihin kyselyihin, jos sinua pyydetään vastaamaan.

Kohdennettu kysely voi olla esimerkiksi palvelukokemuskysely, joka annetaan täytettäväksi hoidon aikana tai sen jälkeen. Palvelukokemuskyselyn voit saada myös tekstiviestinä.

Coxassa on käytössä tekstiviestillä lähetettävä palautekysely. Kyselyyn vastataan painamalla tekstiviestissä olevaa linkkiä. Kysely toimii vain älypuhelimissa. Vastaaminen on vapaaehtoista ja kysely lähetetään vain 18 vuotta täyttäneille potilaillemme, jotka ovat antaneet luvan sähköiseen asiointiin.

Kaikki palautteet käsitellään luottamuksellisesti. Palaute pyritään kohdistamaan siihen yksikköön tai palveluun, jota se koskee. Lue lisää henkilötietojen käsittelystä asiakaspalautteen keruussa ja käsittelyssä: asiakaspalautteita koskeva rekisteri (linkki).

 

Vakavasta ongelmasta voit tehdä muistutuksen

Jos hoitoa tai kohtelua koskeva ongelma on mielestäsi vakava, sinulla on lakisääteinen oikeus tehdä asiasta muistutus, joka osoitetaan palvelua tarjoavan yksikön johtajalle. Muistutuksen tekemisessä auttaa tarvittaessa potilasasiavastaava tai sosiaaliasiavastaava.

Coxan muistutuslomakkeet ja palautusohjeet löydät tästä linkistä: tietosuoja ja potilaan oikeudet (linkki).