Voit antaa palautetta muullakin tavalla
- Kerro palaute työntekijöille siinä yksikössä, jossa sinä tai läheisesti olette asioineet.
- Täytä palautelomake palvelupaikoissamme.
- Vastaa kohdennettuihin kyselyihin, jos sinua pyydetään vastaamaan.
Kohdennettu kysely voi olla esimerkiksi palvelukokemuskysely, joka annetaan täytettäväksi hoidon aikana tai sen jälkeen. Palvelukokemuskyselyn voit saada myös tekstiviestinä.
Coxassa on käytössä tekstiviestillä lähetettävä palautekysely. Kyselyyn vastataan painamalla tekstiviestissä olevaa linkkiä. Kysely toimii vain älypuhelimissa. Vastaaminen on vapaaehtoista ja kysely lähetetään vain 18 vuotta täyttäneille potilaillemme, jotka ovat antaneet luvan sähköiseen asiointiin.
Kaikki palautteet käsitellään luottamuksellisesti. Palaute pyritään kohdistamaan siihen yksikköön tai palveluun, jota se koskee. Lue lisää henkilötietojen käsittelystä asiakaspalautteen keruussa ja käsittelyssä: asiakaspalautteita koskeva rekisteri (linkki).